Sportowy Volkswagen Golf 7 GTI Performance z 2016 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowa benzyna o mocy 230KM, automatyczna skrzynia biegów DSG. W Golfie GTI drzemie niewykorzystany potencjał, pora go wykorzystać. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pomiarze mocy i momentu na hamowni odczytaliśmy pamięć sterownika silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]W celu modyfikacji programowej Stage 1 trafił do nas piękny, jak nowy egzemplarz benzynowy BMW X5 G05 z 2020 roku. Jednostkę napędza 3.0 litrowy silnik benzynowy o mocy 340KM, automatyczna skrzynia biegów, przebieg 35.000 km! BMW z silnikiem o oznaczeniu B58B30M1. Spory zapas mocy z fabryki,zadanie przed nami niebylejakie – poskromić bestię i dać pazura […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Z przyjemnoścą gościliśmy kolejny egzemplarz – Volkswagen Arteon z 2019 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowa benzyna o mocy 190KM, automatyczna skrzynia biegów DSG, przebieg 76tyś km. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zrobiliśmy odczyt sterownika silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +45KM oraz […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]W celu przeprowadzenia modyfikacji chiptuning Stage 1 przyjechał Ford Kuga z 2018 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 150KM, automatyczna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Pomiar serii na hamowni – moc 154KM oraz moment obrotowy 383Nm.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Kolejny z projektów to Volkswagen Tiguan z 2010 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 140KM, automatyczna skrzynia biegów. Modyfikacja rozpoczęta od usunięcia wadliwego oprogramowania – aktualizacji VW EA189 FIX.Wadliwe oprogramowanie VW powoduje m.in.:szybko zapychający się EGR i DPF, spadek mocy, głośniejszą pracę silnika. Sterownik silnika programujemy oryginalnym oprogramowaniem VW z przed tej felernej […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Do realizacji przybył pełnoletni Volkswagen Passat B5 z 2003 roku. Autko technicznie jak nowe, 65tyś. km przebiegu!Jednostkę napędza 1.9 litrowy Diesel o mocy 101KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Pomiar serii na hamowni dał wynik 102KM, 239Nm. Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]W celu przeprowadzenia modyfikacji podniesienia mocy Stage 1 przyjechał Hyundai i40 z 2013 roku. Jednostkę napędza 1.7 litrowy Diesel o mocy 115KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Odczyt/zapis bezpośrednio z samochodu, bezpośrednio z komputera, bez demontowania sterownika!Pomiar serii na hamowni – moc 103KM oraz […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Citroen C3 Picasso z 2012 roku przybył na tuning stage 1 oraz usunięcie programowe zaworu EGR. Jednostkę napędza 1.6 litrowy Diesel o mocy 90KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Pomiar serii na hamowni dał wynik 88.9KM oraz 223.6Nm.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Kolejny z projektów to Volkswagen Polo z 2011 roku. Jednostkę napędza 1.6 litrowy Diesel o mocy 90KM, manualna skrzynia biegów. Modyfikacja rozpoczęta od usunięcia wadliwego oprogramowania – aktualizacji VW EA189 FIX.Wadliwe oprogramowanie VW powoduje m.in.:szybko zapychający się EGR i DPF, spadek mocy, głośniejszą pracę silnika. Sterownik silnika programujemy oryginalnym oprogramowaniem VW z przed tej felernej […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]W celu przeprowadzenia modyfikacji podniesienia mocy Stage 1 zawitało Volvo V40 z 2015 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 120KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta przyszła pora na odczyt sterownika silnika.Zczytanie i modyfikacja pamięci jest możliwe tylko i wyłącznie “na stole” – musieliśmy odłączyć sterownik, […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Kolejne 4 kółka do modyfikacji to Peugeot 508 z 2011 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 140KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +26KM oraz +60Nm. Oprócz podniesienia mocy usunęliśmy […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Dzisiejsza modyfikacja oprogramowania silnika dotyczy samochodu Dacia Dokker z 2016 roku. Jednostkę napędza 1.5 litrowy Diesel o mocy 90KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +20KM oraz +60Nm. Podniesienie mocy było głównym […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Renault Scenic z 2014 roku przyjechał na tuning stage 1. Jednostkę napędza 1.9 litrowy Diesel o mocy 130KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +35KM oraz +70Nm. Renault jest teraz taki, jaki […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Tym razem zajmujemy się samochodem marki Peugeot 208 z 2014 roku. Jednostkę napędza 1.4 litrowy Diesel o mocy 68KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +17KM oraz +30Nm. Oprócz zwiększenia mocy silnika […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]W celu przeprowadzenia modyfikacji podniesienia mocy Stage 1 zawitał Renault Modus z 2011 roku. Jednostkę napędza 1.5 litrowy Diesel o mocy 75KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Pomiar serii na hamowni dał wynik dobrego zdrowego egzemplarza – moc 76KM oraz moment obrotowy 178Nm.Strojenie odczytanego […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]W celu przeprowadzenia modyfikacji podniesienia mocy Stage 1 zawitał Volkswagen Golf 7 z 2016 roku. Jednostkę napędza 1.6 litrowy Diesel o mocy 110KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Okazało się, że do tego egzemplarza występuje oficjalnie nowsza, ulepszona – oryginalna wersja oprogramowania silnika,dlatego też […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Do realizacji przybył Volkswagen Passat B6 z 2006 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 140KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +40KM oraz +80Nm. Ten egzemplarz był wyprodukowany (ku radości […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Do zrealizowania modyfikacji programowej Stage 1 trafił do nas piękny egzemplarz BMW 518d G30 z 2018 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 150KM, automatyczna skrzynia biegów, przebieg nieco ponad 35.000 km. BMW z silnikiem o oznaczeniu B47D20A. Spory zapas mocy z fabryki, tymbardziej, że dokładnie ten sam motor występuje w modelu 520d 2.0 […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Kolejny z projektów to Volkswagen Touran z 2013 roku. Jednostkę napędza 1.6 litrowy Diesel o mocy 105KM, manualna skrzynia biegów. Touran trafił do nas z modyfikacją po innej firmie, kolejna sztuka źle zrobiona, z poważnym błędem.Mianowicie modyfikacja została wykonana na wadliwym oprogramowaniu DIESELGATE, co powodowało głośną i nierówną pracę, oraz tzw. “turbodziurę” w okolicach 3000 […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]Na dzisiejszy Stage 1 przybył Audi A4 B8 z 2010 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 143KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +40KM oraz +90Nm. A4-ka zbiera się lepiej, […]
[CZYTAJ WIĘCEJ...]