Do zrealizowania modyfikacji programowej Stage 1 trafił do nas piękny egzemplarz BMW 518d G30 z 2018 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 150KM, automatyczna skrzynia biegów, przebieg nieco ponad 35.000 km.
BMW z silnikiem o oznaczeniu B47D20A. Spory zapas mocy z fabryki, tymbardziej,
że dokładnie ten sam motor występuje w modelu 520d 2.0 – seryjnie o mocy fabrycznej nie 150, a 190KM!
Logi pracy silnika zebrane, diagnostyka programowa auta zrobiona, pora na odczyt sterownika silnika.
Sterownik ECU Boscha odczytujemy “na stole”, pełny odczyt robiony na najnowszym oryginalnym sprzęcie.
Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +47KM oraz +90Nm.
Właściciel chciał uzyskać większą dynamikę, a przy wyprzedzaniu kiedy trzeba – komfort i bezpieczeństwo.
Zadanie wykonane zgodnie z życzeniem – profesjonalnie i bezpiecznie, zoptymalizowane działanie sterownika.
BMW po tuningu programowym odjeżdża od nas z większą mocą, a zarazem bardziej ekonomiczne.
Zwiększenie mocy – chip tuning BMW – cel osiągnięty!
Efekt końcowy naszej pracy:
150KM (+47KM) = 197KM
360Nm (+90Nm) = 450Nm
Dodatkowo: kalibracja wskaźników/zegarów sportowych
pod nowe wartości mocy i momentu obrotowego;