Loader

Realizacje

kolejne projekty - kolejni zadowoleni Klienci!

Volkswagen Arteon – 2.0 TSI – 190KM Stage1 CHIPTUNING, aktywacje
marzec 2021
Volkswagen Arteon – 2.0 TSI – 190KM Stage1 CHIPTUNING, aktywacje

Z przyjemnoścą gościliśmy świeżutkie auto – Volkswagen Arteon z 2018 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowa benzyna o mocy 190KM, automatyczna skrzynia biegów DSG, przebieg trochę ponad 20tyś km. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zrobiliśmy odczyt sterownika silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Opel Vivaro B – 1.6 BiTurbo – 120KM Stage1 CHIPTUNING
marzec 2021
Opel Vivaro B – 1.6 BiTurbo – 120KM Stage1 CHIPTUNING

Na modyfikację trafił do nas Opel Vivaro z 2018 roku. Jednostkę napędza 1.6 litrowy Diesel o mocy 122KM, manualna skrzynia biegów. Zdecydowanie brakuje mocy. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +25KM oraz +60Nm. Efekt końcowy […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Volkswagen Sharan – 2.0 TDI – 140KM cofnięcie DieselGate, Stage1 CHIPTUNING
marzec 2021
Volkswagen Sharan – 2.0 TDI – 140KM cofnięcie DieselGate, Stage1 CHIPTUNING

Kolejny projekt to Volkswagen Sharan z 2014 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 140KM, automatyczna skrzynia biegów. Modyfikacja rozpoczęta od usunięcia wadliwego oprogramowania – aktualizacji VW EA189 FIX,które dostał owy Sharan po wybuchu afery DIESELGATE od producenta. Wadliwe oprogramowanie VW powoduje m.in.:szybko zapychający się EGR i DPF, spadek mocy, głośniejszą pracę silnika. Sterownik […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Ford Mondeo – 2.0 TDCi – 140KM Stage1 CHIPTUNING
lt. 2021
Ford Mondeo – 2.0 TDCi – 140KM Stage1 CHIPTUNING

Dziś na modyfikację trafił do nas Ford Mondeo z 2013 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 140KM, automatyczna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +45KM oraz +90Nm. Samochód stał się dynamiczny, […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Iveco Daily – 3.0 TwinTurbo – 205KM Stage1 CHIPTUNING
lt. 2021
Iveco Daily – 3.0 TwinTurbo – 205KM Stage1 CHIPTUNING

Kolejna zrealizowana modyfikacja dotyczy Iveco Daily z 2012 roku. Jednostkę napędza 3.0 litrowy Diesel o mocy 205KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +45KM oraz +90Nm. Efekt końcowy naszej pracy:205KM (+45KM) = […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Audi A6 – 2.0 TDI – 136KM Stage1 CHIPTUNING
lt. 2021
Audi A6 – 2.0 TDI – 136KM Stage1 CHIPTUNING

Do realizacji przybył Audi A6 z 2008 roku. Jednostkę napędza 2.0 litrowy Diesel o mocy 136KM, manualna skrzynia biegów. Po zebraniu logów pracy silnika, oraz pełnej diagnostyce programowej auta – zczytaliśmy sterownik silnika.Strojenie odczytanego oprogramowania – modyfikacja map – Stage 1 – przyrost na poziomie +49KM oraz +90Nm. A6-ka zbiera się lepiej, dynamiczniej reaguje na […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Volkswagen Golf VII – 1.4 TSI – 140KM  Stage1 CHIPTUNING
styczeń 2021
Volkswagen Golf VII – 1.4 TSI – 140KM Stage1 CHIPTUNING

Srebrno-złoty Volkswagen Golf VII z 2014 roku. Jednostkę napędza 1.4 litrowa benzyna o mocy 140KM, manualna 6-biegowa skrzynia. Samochód był wcześniej modyfikowany programowo w innej firmie. Auto niewiele różniło się od serii. Modyfikacja była przez kogoś przeprowadzona niekompletnie i niekompetentnie, w Golfie drzemie niewykorzystany potencjał. Naszą modyfikację rozpoczynamy od powrotu do oryginalnego oprogramowania. Sterownik silnika […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Volkswagen Polo 6R – 1.6 TDI – 90KM cofnięcie DieselGate, Stage1 CHIPTUNING
styczeń 2020
Volkswagen Polo 6R – 1.6 TDI – 90KM cofnięcie DieselGate, Stage1 CHIPTUNING

Kolejny z projektów to Volkswagen Polo z 2010 roku. Jednostkę napędza 1.6 litrowy Diesel o mocy 90KM, manualna skrzynia biegów. Polo trafiło do nas z modyfikacją po innej firmie, z poważnym błędem jaki poprzednik popełnił.Modyfikacja została zrobiona na wadliwym oprogramowaniu DIESELGATE, co powodowało przede wszystkim głośną i nierówną pracę, oraz inne problemy za tym idące. […]

[CZYTAJ WIĘCEJ...]
Top